Zarządzanie w IT | System Helpdesk | Narzędzia wspomagające IT

Zarządzanie pracą IT

Na podstawie mojego wieloletniego doświadczenia stworzyłem narzędzie do zarządzania IT.

Dostosuję mój system do specyfiki Państwa firmy, przeszkolę pracowników, pomogę zoptymalizować pracę.

Podstawowe funkcjonalności systemu:

Obsługa zgłoszeń użytkowników Komunikacja IT z tzw. klientem wewnętrznym jest czytelna i wygodna. Mamy tu nie tylko samą wymianę zgłoszeń ale tworzymy statystykę dotyczącą ilości i jakości zgłoszeń oraz bazę wiedzy dla użytkowników.
Organizacja własnej pracy Zapisywanie zadań i „przypominaczy” dla siebie oraz dla swojego zespołu - pomoże Ci efektywniej zarządzać pracą.
Kartoteka użytkowników Kartoteka użytkowników z ich danymi takimi jak informacja o dostępie np. do VPN, przypisaniu do działu, stanowiska oraz możliwością wyświetlenia historii udzielonej danemu użytkownikowi pomocy.
Kartoteka sprzętu IT Kartoteka sprzętu IT z podziałem według rodzaju (komputery, laptopy, serwery, drukarki, urządzenia sieciowe). W tym miejscu również tworzy się historia napraw, przeglądów i przesunięć sprzętu między miejscami jego używania.
Rejestr zdarzeń związanych z kluczowymi systemami IT Prowadzenie tego rejestru pomoże cyklicznie analizować problemy związane z kluczowymi systemami w firmie. Taka analiza pomoże zmniejszyć ilość problemów w przyszłości. Rejestr umożliwia zliczanie czasu wykorzystanego w ramach umowy z dostawcą usług – outsourcing.
Baza wiedzy Praca w IT to często rozwiązywanie nowych problemów. Gdy ktoś z pracowników IT rozwiąże jakiś nietypowy problem, zdobędzie jakąś wiedzę, może się tym podzielić z innymi.
Rejestr cyklicznych czynności pracowników IT Tu zapisywane są np. czynności administracyjne dla poszczególnych serwerów, realizowane szkolenia, raporty itp.